הצהרת נגישות שליחת דואר אלקטרוני סגירת חלון
שינויים מהירים בשוק היעד והדרכים להתמודד לכניסה למאמר לחץ כאן
  • אורלי רוח

    ייעוץ בכיר פיננסיים ואסטרטגיה

    העובד בארגון, מטרות ותהליכים


  • רוצה לתאם פגישת היכרות ראשונה ללא תשלום?


  • רוצה לדעת עוד על התחום?


העובד בארגון, מטרות ותהליכים

אוגוסט 2017 ארגון ושיטות    ניהול תהליכים    הגורם האנושי   

תחרותיות ארוכת טווח של חברות תלויה ברמת ההשקעה במשאבים המבדילים אותה ממתחרותיה. ביניהם, בידול מוצרים או שירותים שהחברה מעניקה ללקוחותיה ועמידה בתנאי השוק. גורם משמעותי נוסף המשפיע בחברה הינו ההון האנושי אשר איכותו ומקצועיותו משמעותיים ומהותיים להתפתחות החברה כולה, חברות רבות רואות חשיבות רבה בהקצאת משאבים רבים בפיתוח ההון האנושי ובהקניית כלים טכנולוגיים וניהוליים להתפתחותו.

הבנת התהליכים השונים על ידי העובד לרבות שיקוף ניתוח פיננסי של יחידת הרווח אשר תגביר את תחושת האחריות של העובד כלפי המחלקה בה הוא עובד ותגרום ליתר תפוקות. חדשנות מבוססת מידע-  עובד המעורה באופן רחב במתרחש ביחידת רווח בה הוא עובד הנו עובד אשר יגלה יוזמה וערנות ללמידה ולשיפור תהליכים וכן יירתם ביתר קלות לתהליכים חדשניים/ טכנולוגיים הנדרשים לשיפור תוצאות היחידה. 

יש לבצע בחינת מטרות ופרספקטיבות באופן מתמיד ביחד עם עובדי מפתח בארגון. שינוי פרספקטיבה בקרב אנשי מפתח בחברה כמו גם למידה מקדימה מתהליכים אשר טרם בוססו בחברה, הינו בעל יתר חשיבות ועוצמה מהמשך השקעה והקצאת משאבים שאינם תואמים את יכולות הארגון באותה העת, משאבי ההון פיננסי וההון אנושי. בחינה מקדימה המובילה לפסילת רעיונות/מטרות אשר אינן תואמות את יכולות הארגון, תוביל לאימוץ רעיונות פרודוקטיביים המשמעותיים יותר להתפתחות הארגון.

כותבת המאמר אורלי רוח, ייעוץ בכיר RAnlyst Consulting Financial & Strategy
שתפו

בין לקוחותנו